Limit płatności PeoPay może być postrzegany przez pryzmat możliwych do wykonania w ciągu dnia transakcji, zarówno tych z autoryzacją jak i bez autoryzacji. Limitem płatności PaoPay klienci określają także maksymalne kwoty, jakimi mogą się oni posługiwać dokonując płatności zbliżeniowych, a także za pomocą BLIK czy płatności w serwisie Pekao24.
Posiadasz własną stronę internetową? Chciałbyś zwiększyć ruch organiczny, bezpłatny, z wyników wyszukiwania Google i jednocześnie zwiększyć sprzedaż usług i produktów. Nieważne czy prowadzisz lokalny biznes czy sklep online, zadzwoń teraz: 506 566 920 i umów się na konsultację.
- www.waszkiewicz.media – pozycjonowanie, strony internetowe, SEO, kampanie reklamowe, copywriting, content marketing, fotografia produktowa i film reklamowy.
Pod pojęciem limitu płatności należy jednak rozumieć maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana w jednej transakcji lub w skali pewnego okresu, np. limit dzienny i miesięczny. Ilość transakcji ma tylko znaczenie w przypadku obsługi np. nieautoryzowanych płatności zbliżeniowych (takich, co do których wykonania nie jest konieczne podanie kodu PIN czy logowanie do aplikacji).
- Wg. uzyskanych informacji jedynym obowiązującym limitem płatności jest limit pieniędzy na Twoim koncie oraz limit kwotowy jaki ustalisz. Nie ma limitu ilości transakcji z wyjątkiem transakcji zbliżeniowych niewymagających autoryzacji, który wynosi 4 ale może losowo wymagać logowania w PeoPay nawet przy pierwszej i kolejnej transakcji. Płatności zbliżeniowe bez autoryzacji dopuszczalne są do kwoty 100 zł.
Aplikacja PeoPay umożliwia zmianę limitów obowiązujących bezpośrednio w obsłudze płatności za pomocą aplikacji, np. dzienny limit PeoPay oraz dzienny limit wypłat za pomocą PeoPay, a także zmianę limitów przelewów obowiązujących w Pekao24, tj. dzienny limit przelewów i miesięczny limit przelewów.
W zależności od ustawień bezpieczeństwa, może być wymagana dodatkowa autoryzacja do wykonania w/w czynności, np. logowanie do aplikacji PeoPay + wpisanie kodu SMS celem zapisania ustawień.
- Czy wiesz, że możesz kupić bilety online na kąpieliska w Szczecinie? Bilety Głębokie, Arkonka, Dziewoklicz i Dąbie są dostępne w aplikacji Mobilna Karta Miejska Szczecin
- Przeczytaj więcej o Mobilnej Karcie Miejskiej i biletach online
Jak w aplikacji PeoPay zmienić limit płatności?
Zmianę limitu płatności wykonasz w aplikacji PeoPay zaraz po zalogowaniu do niej:
Uruchom aplikację PeoPay na swoim urządzeniu, np. telefonie.
Zaloguj się do swojego konta.
Kliknij Więcej.
Przejdź do sekcji Ustawienia PeoPay.
Wybierz Bezpieczeństwo.
Sprawdź ustawienia sekcji Limity aby dokonać zmiany limitów płatności w PeoPay oraz w serwisie Pekao24. WAŻNE! Edytuj ustawienia limitu wprowadzając nową wartość mieszczącą się w granicy maksymalnej kwoty do ustawienia, np. 60000 zł.
Po wprowadzeniu nowego limitu kliknij Dalej.
Upewnij się że nowe limity płatności PeoPay ustawione są poprawnie i kliknij przycisk Pobierz kod SMS (jeśli ustawiłeś taką formę autoryzacji).
Przepisz kod z SMS i zatwierdź zmiany.
To wszystko. Limit płatności PeoPay został ustawiony. Powyższa instrukcja ma charakter poglądowy i została wykonana na aktywnym koncie klienta Pekao24 i w aplikacji PeoPay. Jeśli ustawienia limitu płatności PeoPay są inne lub masz problem z ich zmianą, skontaktuj się z pracownikiem banku lub odwiedź najbliższą placówkę. Dodatkowe informacje o płatnościach PeoPay uzyskasz na stronie: https://www.pekao.com.pl/